פרגולה מחיר – שלא יעבדו עליכם

פרגולה נאה הולכת והופכת לתוספת מרשימה ואיכותית בבתים רבים. גם במרפסות בכל הארץ ניתן לראות פרגולות יפהפיות שמהוות מקור לשמחה, עבור הזמנה והתקנה של פרגולה, מומלץ לעשות סקר שוק בו משווים מפרטים טכניים דומים. אלונים בתי עץ מסבירים מה חשוב לדעת לגבי מחירי פרגולות . איך נהנים, בסופו של יום, מאיכות טובה, במחיר שפוי והגיוני. ולפני שנרד לפרטים, נגלה כי מחיר הפרגולה הינו שקלול של כמה דברים:

  • גודל הפרגולה.
  • מורכבות ההתקנה.
  • רמת הגימור.
  • חומר הגלם (סוג העץ, עובי הקורות).
  • תוספות שונות.

כיצד חומרי הגלם משפיעים על המחיר

יש יותר מאלמנט אחד אשר משפיע על מחירה הסופי של פרגולה לצרכן. נבקש להתחיל בעניין חומרי הגלם. הפרגולות הזמינות כיום הינן בעיקר כאלה שבנויות מעץ, או לחילופין מאלומיניום. מעבר לעובדת היותו של העץ חומר טבעי, נושם, יותר נעים לעין, זהו גם חומר זול יותר. אם מביאים בחשבון שתי פרגולות בגודל זהה, הפרגולה שעשויה עץ יכולה להיות זולה יותר. על מנת לסבר את האוזן, נדגיש כי גם בתחום העץ, לא הכל אותו הדבר. יש עצים רכים יחסית שעלותם נמוכה יותר (למשל אורן). לעומת זאת, יש עצים דחוסים ועמידים יותר, אשר נחשבים ליפים אך גם פחות זולים.

פרט לעץ המשמש לשלד הפרגולה , יש לבחור את חומרי הקירוי העליון, להצללה וכן להגנה מגשמים.

פרגולה מחיר

מהי המשמעות של הגימור ביחס לעלויות

ככלל אצבע, ניתן לומר כי מקובל לבקש הצעות מחיר של פרגולות, לפי גודל או שטח. אך אין ספק כי גודל הפרגולה ואפילו סוג חומרי הגלם אינם הדברים היחידים שמשפיעים. משפיעה גם רמת הגימור. לצד פרגולות בעיצובים די בסיסיים ניתן לראות גם כאלה שמתהדרות בגימור יותר מושקע. דגמים נבחרים משדרים הרבה יוקרה ושימת לב לכל הפרטים הקטנים. כמובן, כל אחד צריך לעשות את החשבון שלו, בין המחיר הראוי בעיניו לבין הגימור.

ככלל, ככל שהבית עדכני ויוקרתי יותר, כך מקובל להעדיף את הפרגולה היוקרתית יותר . ניתן לבקש הצעת מחיר של כמה רמות גימור, לבדוק איכויות שונות וכך, להחליט מהי הבחירה הראויה לכם ביותר. על כל פנים, יש להיזהר ממחירים מוגזמים התלושים מהמציאות. מי שלא בודק עשוי לקבל פרגולה פשוטה במחיר של יוקרתית (או קטנה, במחיר של גדולה).

מורכבות ההרכבה והמחיר – את זה חשוב לכם לדעת!

מרכיב נוסף במחיר הפרגולה הוא בנייתה. אם אתם בונים את הפרגולה בעצמם, כדאי להבין מראש במה זה כרוך מבחינת ידע וכלי עבודה מתאימים.

לרוב, קבלני הפרגולות נוהגים לתת מחיר אחד הכולל את החומרים והעבודה. לא נהוג להפריד ביניהם בהצעות המחיר. מי שמעוניין להרכיב לבד יכול לקבל טיפים ועזרה בבחירת החומרים אצל ספקי העץ. ניתן כמובן לקנות הדרכה מסודרת לעבודה עצמית.

[ חברת אלונים בתי עץ מעניקה גם שירות זה]