בית מעץ לילדים: עשה זאת בעצמך בדירת הגן החדשה

דירת הגן החדשה מתחילה כבר לקבל אווירה של בית, החפצים מונחים כל אחד במקומו ויוצרים ביטוי וסגנון ייחודי ומותאם לאופי בני הבית. ההתרגשות היא גדולה להיכנס לבית חדש, מרגיש כמו ילד שנכנס בפעם הראשונה לחנות צעצועים ורוצה לבדוק כל פינה בחנות ואז הוא מגיע לפינה אחת שתופסת לו העין, בדיוק כמו החצר הגדולה בבית החדש שיש בה בית עץ לילדים.

בית עץ לילדים

בית מעץ לילדים: איכות ובטיחות לפני הכל

בית עץ לילדים זו בהחלט אטרקציה לבני הבית ולאורחים הבאים לבקר, הילדים יכולים לבלות את מרבית הזמן בחוץ אבל עדיין אתם תוכלו להיות רגועים ושקטים שהם נמצאים בבית, במיוחד כשמדברים על ילדים קטנים.

תחילה חשוב להבין את גיל הילדים ולמה זה חשוב? משום שבניית בית עץ לילדים צריכה להתאים מבחינת הגובה שהילדים יוכלו להיכנס אל בית העץ בלי להסתבך יותר מידי.

בית העץ חייב להיות בטיחותי מבחינת בחירת העץ, הוא חייב להיות עמיד הרי מדובר במוצר שעומד בחוץ ולכן עליו להיות חסין מפני גשמים וחום, חשוב לבדוק את תו התקן של העץ ממנו הוא עתיד להיות ביתם "בכאילו" של הילדים המשחקים.

אז איך בונים בית עץ לילדים בחצר הדירה החדשה?

אם החלטתם לבנות בעצמכם את בית העץ עבור הילדים שימו לב כיצד מומלץ לפעול!

לפני ההרכבה חשוב שבית העץ יורכב על משטח ישר לגמרי בין אם זה דשא או עפר משום שכך הוא יהיה הרבה יותר יציב, וגם במידה ויהיו מים הם לא יתנקזו לתוך בית העץ או מסביב לו ועלולים להפריע לילדים לשחק.

לכל בית עץ ולא משנה מה גודלו יש לו חלקים קטנים, אותם חלקים קטנים יכולים להיות מסוכנים עבור הילדים הקטנים המתרוצצים בהתרגשות ליד בניית בית העץ ולכן חשוב מאוד להקפיד להזיז את החלקים מהקטנטנים.

בדר"כ לוחות בית העץ מגיעים כבר מוכנים רק צריך לחבר אותם ביחד, בדקו לפי הוראות ההרכבה היכן מקומו של כל לוח עץ כזה.

לאחר שהרכבתם את בית העץ רצוי וצריך לבדוק ולעבור שוב על כל חלק ולדאוג לחזק את כל הברגים והיסודות כמו שצריך כדי שבית העץ יהיה בטיחותי וחזק.

מידי פעם, בעיקר בתקופת הקיץ מומלץ לצבוע את בית העץ כדי לשמר אותו לעוד תקופות נוספות , הוא גם מקבל מראה חדש ורענן יותר וגם הצבע שומר על העץ מפני מזג האוויר ומחיה אותו למשך זמן רב.

יש המון סוגים, סגנונות, גדלים ועיצובים של בתי עץ שונים לילדים, מה שחשוב הוא שבית העץ יתאים לגודל המקום בו הוא יותקן, שלא יהיה גדול מידי אחרת לא יהיה מקום לזוז וגם שתבחרו את בית העץ שאתם אוהבים ולא מה שהולך היום – תהיו שלמים עם הבחירה שלכם.

נכתב בשיתוף גבעת אלונים בתים למכירה בקריות