ביצוע עבודות בניה על ידי קבלן רשום

כאשר אנחנו רוצים לתקן את המכונית שלנו אנחנו הולכים למוסך מורשה. באופן דומה אף אחד מאתנו לא ילך לרופא שאין לו רישיון לעסוק ברפואה או לרואה חשבון שלא סיים את לימודיו. באותו האופן בדיוק כאשר אנחנו בונים בית עלינו לשכור קבלן רשום שיבצע את עבודות הבנייה בשבילנו. לא רבים מודעים לכך אך בארץ יש שני סוגי קבלנים עיקריים:

  • קבלנים רשומים
  • קבלנים לא רשומים

קבלנים רשומים הם קבלים שלמדו והשיקעו הרבה מאוד בשביל לקבל רישיון קבלן בעוד קבלים לא רשומים הם קבלנים שפועלים ללא רישיון ואין לנו עירבון מקצועי לאיכות ובטיחות העבודה שלהם באתר הבנייה.

יתרונות של קבלת רישיון קבלן רשום מרשם הקבלנים?

יש הרבה יתרונות של קבלת רישיון קבלן רשום מרשם הקבלנים והיתרון המרכזי הוא שכך יש לנו ערובה והוכחה לאיכות המקצועית ולמומחיות האישית שלנו,  אנו ממליצים לפנות לחברת היחידה לרישום קבלנים. כאשר נהיה קבלנים רשומים יוכל להיות לנו קל יותר למצוא עבודה ואיכות העבודה שלנו תהיה יותר מוכחת מראש. קבלנים מורשים גם זוכים להקלות בביטוח והם יכולים לעשות ביטוח ביתר קלות לעבודות שלהם ולעובדים שלהם ולכלי העבודה שלהם.

איך אפשר לקבל רישיון קבלן רשום מרשם הקבלנים?

אז איך אפשר לקבל רישיון קבלן רשום מרשם הקבלנים? בשביל לקבל רישיון קבלן רשום מרשם הקבלנים כל קבלן צריך ללמוד סך שעות מסוים וקבוע מראש גם של לימודים מעשיים וגם של לימודים תיאורטיים. מטרת הלימודים היא להכשיר באופן מקצועי ובטיחותי את הקבלנים. במהלך הלימודים הקבלנים נדרשים לעמוד בבחינות ולהפגין את הידע המקצועי שלהם. אלו הם לימודי תעודה לכל דבר ועניין.

יתרונות של ביצוע עבודות בנייה על ידי קבלן רשום

אם אנחנו רוצים לבצע עבודות בנייה הדבר הכי חכם והכי נכון שאנחנו יכולים לעשות הוא לשכור קבלן רשום ומורשה שיבצע לנו את עבודות הבנייה או השיפוץ. כך נוכל להיות בטוחים שאיכות עבודת הבנייה תהיה גבוה ושהקבלן יקפיד על בנייה בטוחה לפי החוקים ההנדסיים והחוקים במדינת ישראל. בנייה בטוחה היא דבר חשוב מאוד כי כאשר הקבלן לא מורשה הוא יכול לבנות מבנים לא בטיחותיים מתוך חוסר ידע וחוסר כישורים מקצועיים שפשוט אין לו אותם או שהוא לא מודע אליהם מספיק.

בשונה מקבלן שהוא לא רשום ומורשה לקבלן רשום ומורשה יש את כל הכלים ואת כל הידע המקצועי שהוא צריך בשביל לנהל אתר בניה בטוח שבונים בו מבנה בטיחותי. בטיחות היא לא נושא שיש להתגמש בו או לזלזל בו. כאשר נקפיד לעבוד עם בעלי מקצוע מומחים ומורשים נוכל ליהנות ממבנה בטוח ואיכותי מאוד. הבחירה לעבוד עם אנשי מקצוע מומחים תשתלם לנו מאוד בטווח הארוך ותבטיח את איכות הבנייה של הבית שתמיד רצינו שיהיה לנו.