מאי, זכרון יעקב

את ההחלטה על עריכת שיפוצים, רוב האנשים דוחים בד"כ עד שאין עוד ברירה.
כך עשיתי גם אני. אלא שכאן, אשמח לשתף בחוויה אחרת, אשר לימדה אותי, שוב, שכאשר בוחרים את האנשים הנכונים, את החברה המתאימה – הכל יכול להיות אחרת.
רוצה אני לספר על חברת "אלונים", ובעיקר על מנהלה, אלכס דוידי, אשר הפכו את עבודות השיפוץ שערכתי בדירתי, בזכרון-יעקב, ל"מסע אחר"!
אלכס, אשר מן הרגע שבו הוא יושב מולך ומסביר את התהליך, שוטח בפניך את תוכנית הפעולה,
על פרטי פרטיה, מסביר בסבלנות אין קץ, שוב ושוב, ועונה על כל שאלה, קושייה, סוגייה שמטרידה ואיננה ברורה דייה, ואתה תוהה, מתי "יגיח" אותו סטראוטיפ שאנחנו כה מורגלים אליו, המאבד את סבלנותו ונותן לך הרגשה מפוקפקת.

בניה קלה

אך לא היא – גם השלב המקדים לעבודות נערך והתקיים בצורה יוצאת מגדר הרגיל, וגם שלב הביצוע היה לעילא ולעילא. הכל מתבצע ע"פ לוח הזמנים שנקבע, ההצמדות לתעריפים שנקבעו – דקדקנית ומעניקה תחושה של אמינות ומהימנות. העבודה מדויקת, אחראית, שקטה, מקצועית,
גם כשעולה צורך בשינויים, לאור אילוצים שלא נצפו מראש – הכל ברוח טובה, הרגשה שנמצאים בידיים מעולות, מקצועיות, ושכל מה שנאמר – עומד מאחוריו בעל מקצוע אחראי ואמין, אדם שאתה יכול לסמוך עליו בעיניים עצומות – ואין זו מליצה.
אם אתם, הקוראים המלצה זו – עומדים בפני החלטה על בניית בית מעץ,צימר, תוספת למבנה קיים, קומה שנייה, בית לבן מתבגר/ הורה מתבגר ממליצה לכם בכל מאודי, מתוך ניסיוני המצוין עם "אלונים" ועם אלכס דוידי – זוהי הכתובת שלכם!!

רוצים שנבקר גם אצליכם?

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.
אלונים לוגו